وارد سی آبان شدیم و به لطف سیستم بسیار منظم و بابرنامه اداری من هنوز ابلاغیه مو نگرفتم و رفت تااااا شنبه که آیا کارشناس عزیز بعد یه هفته رفتن اومدن من اون برگه رو بده بهم و بعدش فقططط بذارین برررررررررم من....

دیگه الحمدلله از تمام مکان های مجازی موجود برای حرف زدن فقط همین جا مونده و خب بهونه بدی نیست برای بیشتر نوشتن و ثبت این روزا...روزایی که یجورایی برای من شروع یه مرحله جدید زندگیه...که کلی هم شوق دارم بابتش هم نگرانی...

امیدوارم روزای خوبی جلو روم باشه.من که تمام تلاشمو میکنم واسه بهتر و بهتر شدنم تو مسیری که هستم...

و اینکه دارم تمرین میکنم شیوه صحیح بروز احساساتمو.اینکه به حاشیه نبرم مسئله رو و فقط رو همون قضیه اصلی مانور بدم و بعد از گفتن حرفها و احساساتم دیگه کش ندم موضوعو...فک میکنم خیلی جاها جوابه.

 

پ.ن:الان که دارم مینویسم این پستو حس رضایت دارم از شرایطم.امیدوارم بمونه همینطور :)